قوانین و مقررات

قوانینی که برای سرویس ها در آریا دیتابیس وجود دارد و کاربران باید از آن پیروی کنند در زیر ذکر شده است.

مقررات استفاده از پلن های دیتابیس و پیامک
– ارسال هرگونه اسپم یا ایمیل های تبلیغاتی ممنوع می باشد درصورت مشاهده سرویس مورد نظر مسدود خواهد شد و با تضمین و تعهد شما سرویس باز خواهد شد. اگر برای دومین بار تکرار شود سرویس مذکور حذف خواهد شد .
– درصورت عدم تمدید سرویس مورد نظر مسدود خواهد شد و درصورتی که صورتحساب ارسالی پیگیری نشود، بعد از یک یک هفته از پایان سررسید ریکوئست های سرویس شما بی پاسخ خواهد بود.
– محتوای فایل های بارگذاری شده در هاست دانلود باید از قوانین جمهوری اسلامی ایران پیروی کنند .
– مسئولیت اطلاعات ذخیره شده به عهده خود کاربر است و ما مسئولیتی در این قبال نداریم .
– هر گونه فعاليت در مخدوش کردن و يا ضربه زدن به سرورها منجر به حذف يا قطع سريع سرويس بدون اطلاع قبلي کاربر خواهد شد و همچنین پیگیری قانونی خواهد داشت

مقررات افزایش قیمت سرویس ها

-دیتابیس آریا همواره تلاش می کند قیمت ها را ثابت نگه دارد اما با توجه به شرایط موجود در کشور و هزینه های دیتاسنتر در صورت افزایش این حق را دارد نسبت به افزایش قیمت ها اقدام کند این موضوع ارتباطی با مدت زمان تهیه شدن سرویس ندارد و در صورت افزایش قیمت همه کاربران را شامل می شود.

قوانین احراز هویت:

– دیتابیس آریا این حق را دارد تا بعد از خرید سرویس توسط کاربر احراز هویت شماره را انجام دهد در صورت عدم تایید یا خاموش بودن شماره و یا اشتباه بودن می تواند سرویس را مسدود کند و با مستندات ارائه شده توسط کاربر اقدام به بازگشایی سرویس می کند و در صورت ممانعت از ارائه اطلاعات دقیق وجه پرداختی قابل عودت نمی باشد!

– از نظر دیتابیس آریا شخصی که سرویس را تهیه می کند و شماره آن احراز هویت می شود مالک پنل کاربری هست و در صورت بروز اختلاف بین کارفرما و برنامه نویس ملاک ما شخص صاحب حساب می باشد و امکان دادن دسترسی به شخصی غیر از صاحب حساب وجود ندارد

– اگر برنامه نویس سرویس را برای کارفرما در پنل کاربری خود تهیه کند و به هر دلیلی از ارائه دسترسی به کارفرما خودداری کند مسئولیت متوجه دیتابیس آریا نخواهد بود.

قوانین مربوط به پرداخت:

– در صورت عدم پرداخت صورتحساب های مربوطه در موعد مقرر سرویس مسدود می شود و در صورت عدم پیگیری سرویس حذف خواهد شد.

مقررات گارانتی عودت وجه

– دیتابیس آریا 7 روز برای سرویس هایی که امکان کنسل دارند گارانتی بی قید و شرط عودت وجه را تضمین میکند.

– گارانتی عودت وجه در صورتی که از سرویس استفاده خلاف قوانین صورت بگیرد از جمله قوانین جمهوری اسلامی و قوانین دیتاسنترها شامل سرویس مورد نظر نخواهد شد. (به زبان ساده تر کاربر نمی تواند با تخلفی که با سرویس انجام داده از این گارانتی استفاده کند)

-نقض قوانین مربوط به کپی رایت برعهده شخص خواهد بود و هزینه ای عودت داده نخواهد شد.

قوانین بیشتری اضافه خواهد شد و کاربران باید قوانین را مطالعه و پیروی کنند .